REKLAMACJE
Uważasz, że produkt, który u nas kupiłeś, nie jest zgodny z opisem, jest wadliwy lub niepełnowartościowy? Możesz go reklamować z tytułu rękojmi w ciągu:
– 12 miesięcy od momentu zakupu, jeżeli jesteś klientem firmowym;
– 2 lat od momentu zakupu, jeżeli jesteś klientem detalicznym.
Im szybciej to zrobisz, tym więcej możliwości będziemy mogli zaproponować!
Jak złożyć reklamację?
1. Zachowaj opakowanie, w którym przyszła do Ciebie paczka, wraz z etykietami nadawczymi.
2. Przygotuj imię i nazwisko osoby podanej w adresie dostawy.
3. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.
4. Jeden z naszych konsultantów poprosi Cię o zdjęcia otrzymanego towaru oraz etykiety nadawczej. Prześlij je na maila wraz z opisem problemu.
5. Konsultant zaproponuje Ci kilka rozwiązań:
- obniżenie ceny
- wymianę rzeczy wadliwej na wolną od wad
- usunięcie wady poprzez naprawę
Odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy, lecz żądanie to nie przysługuje w momencie, gdy:
– wada jest nieistotna
– wymienimy rzecz wadliwą na wolną od wad bądź też wadę usuniemy
Nie ma to jednak zastosowania w sytuacji, gdy wymieniliśmy lub naprawiliśmy już produkt.
6. Jeżeli nie masz możliwości wysłać zdjęć, prosimy o odesłanie towaru na adres:
IronPack Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Chwarznieńska 91B
81-602 Gdynia
Do paczki należy załączyć pisemną informację, która powinna zawierać:
- dane, na które było składane zamówienie
- datę złożenia zamówienia
- opis problemu
- numer konta
1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
2. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych.