Według danych statystycznych na początku zeszłego roku przez internet kupiliśmy około 40% wszystkich tekstyliów, odzieży i obuwia. Wielu konsumentów woli kupić nowy sweter, buty czy płaszcz w zaciszu własnego domu, wykonując zaledwie kilka kliknięć myszką. Wraz z rozwojem handlu elektronicznego wzrosło również zapotrzebowanie branży e-commerce na tanie, wydajne i trwałe sposoby pakowania sprzedawanych produktów. I chociaż odzież to z pozoru jeden z łatwiejszych artykułów do pakowania (ze względu na brak ostrych krawędzi i niskie ryzyko uszkodzenia podczas transportu), warto zadbać o odpowiednie zabezpieczenie zawartości przesyłki i zapewnić jej estetyczny wygląd. Zapoznaj się z naszymi wskazówkami dotyczącymi pakowania odzieży i zapewnij swoim klientom najlepsze wrażenia zakupowe.
- akcesoria (1)
- dobre praktyki (1)
- lina jutowa (1)
- po godzinach (1)
- materiały opakowaniowe (14)
- taśma pakowa
- solvent
- hot-melt
- akryl
- taśma eco
- kraft
- folia bąbelkowa
- folia pęcherzykowa
- kartony
- upcykling
- tektura falista
- taśma malarska
- folia stretch
- foliopaki
- koperty kurierskie
- przylgi kurierskie
- etykiety termiczne
- eco
- zero waste
- taśma z nadrukiem
- lina jutowa
- bandowanie
- zapinki do bandowania
- narożniki
- odwijacz
- PP
- PET
- H21
- napinacz
- wypełniacze
- pakowanie
- social media
- opakowania
- minimalizm
- prostota
- dyspenser
- akcesoria
- urządzenia
Polscy konsumenci, oprócz zamawianych przez siebie produktów, otrzymują również każdego roku około 40 milionów m3 powietrza. Źle dopasowane do zawartości przesyłek opakowania przyczyniają się do wzrostu niebezpiecznego trendu, który zyskał już nawet swoją nazwę: air-commerce. Dobór odpowiedniego opakowania stanowi kluczowy element bezpieczeństwa dla Twoich produktów, ma wpływ na optymalizację kosztów pakowania, postrzegania marki przez konsumentów, ale przede wszystkim na stopień oddziaływania Twoich opakowań na środowisko naturalne. Z najnowszych badań przeprowadzonych na zlecenie DS Smith jasno wynika, że ze względu na zbyt duże (w stosunku do zawartości) opakowania, każdego roku marnujemy 90 tysięcy ton tektury i 333 mln m2 taśmy pakowej.
Dyspensery do taśm pakowych to niewielkie urządzenia znane na całym świecie, cieszą się ogromną popularnością głównie w przemyśle i branży wysyłkowej. Zaprojektowane w taki sposób, aby zagwarantować użytkownikowi pełen komfort oraz bezpieczeństwo pracy. Dyspensery przyczyniają się do poprawy wydajności na liniach pakujących, pozwalając przedsiębiorstwom oszczędzić zarówno czas i pieniądze a ich pracownikom - nerwy związane z koniecznością ponownego poszukiwania początku taśmy pakowej. Po wyposażeniu magazynu w dyspensery, Twoi pracownicy szybko zapomną czym jest splątana, posklejana i odklejona tylko do połowy taśma. To ergonomiczne urządzenie stanie się Waszym najwierniejszym towarzyszem w codziennej pracy związanej z pakowaniem zamówień i zaklejaniem wszelkiego rodzaju przesyłek.
Właściciele przedsiębiorstw działających w branży wysyłkowej nieustannie poszukują skutecznych rozwiązań, aby nadawać zamówienia taniej, szybciej i wydajniej. Chociaż wydawać by się mogło, że jest to ciężka do osiągnięcia równowaga, istnieje wiele sposobów, aby zaoszczędzić przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu jakości świadczonych usług. Misja polegająca na dążeniu do zoptymalizowania kosztów procesu pakowania przyczyniła się do wzrostu popularności foliopaków kurierskich w ostatnich latach. Zdaniem wielu zwolenników, to właśnie foliopaki są zdecydowanie bardziej przystępne cenowo, a jednocześnie równie niezawodne co opakowania tekturowe.
Folia stretch stosowana jest przede wszystkim do zabezpieczania ładunków na paletach oraz przesyłek pocztowych i kurierskich w czasie transportu lub magazynowania. Produkt dostępny jest w wielu wariantach i posiada szeroką gamę zastosowań. Czy wiesz, że zaopatrując swoją firmę w stretch, staniesz przed wyborem zakupu folii ręcznej lub maszynowej? Czy znasz już różnice pomiędzy tymi dwoma produktami? Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z pakowaniem i zastanawiasz się, który produkt będzie dla Ciebie odpowiedni — zapraszamy do lektury. W tym artykule pomożemy Ci dobrać produkt idealny do preferowanego sposobu pakowania.
Krzykliwe nadruki, kolorowe bibułki i wypełniacze, satynowe woreczki, holograficzne koperty bąbelkowe, kolorowe taśmy pakowe, liściki z podziękowaniami za zamówienie, gratisy i wiele innych. Taki styl pakowania zamówień online promowany jest w mediach społecznościowych. Właściciele małych przedsiębiorstw z branży e-commerce prześcigają się w nagrywaniu procesu pakowania zamówień. Jeden z popularniejszych aktualnie filmów, na którym uwieczniono pakowanie dwóch plastikowych kubków, ma już prawie 3,5 miliona wyświetleń i 15 tysięcy komentarzy. Skąd jego popularność? Przykład jest długi, ale dobrze obrazujący panujące obecnie trendy w świecie mediów społecznościowych.
Nadeszły najdłuższe dni w roku, słońce przygrzewa, a Ty w głowie dopinasz już szczegóły swoich planów urlopowych. Przed wyruszeniem w długą podróż skrupulatnie się do niej przygotowujesz i dokładasz wszelkich starań, aby bezpiecznie dotrzeć do miejsca docelowego. Czy z podobnym zaangażowaniem i troską o detale zadbałeś, żeby Twoje przesyłki równie bezpiecznie i bezproblemowo dotarły do odbiorcy? Niezależnie od tego, na jaką skalę prowadzisz sprzedaż online, nigdy nie powinieneś bagatelizować tych kilku dobrych praktyk związanych z przygotowaniem, pakowaniem i wysyłką własnych produktów.
Każda osoba pracująca w branży wysyłkowej ma świadomość, jak istotną czynnością jest odpowiednie zabezpieczanie przesyłek oraz jak dużą rolę w ułatwieniu codziennej pracy odgrywa dobranie odpowiedniego sprzętu i urządzeń. Prawidłowe zabezpieczenie towaru zmniejszy ryzyko uszkodzenia przesyłek podczas transportu (które wiąże się poniesieniem dodatkowych kosztów i zniszczeniem towaru) oraz sprawi, że firma rzetelnie wywiąże się z powierzonych jej zadań.
Postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania i krótko na nie odpowiedzieć. Dzisiejszy wpis dotyczy lin jutowych. Mamy nadzieję, że uda nam się wyjaśnić wszystkie nurtujące Was kwestie. Zapraszamy do lektury.
Postanowiliśmy zainaugurować nowy cykl, poświęcony bestsellerowym produktom w naszym sklepie internetowym. Dziś przedstawimy Wam pierwszą część zestawienia. Wymienimy i krótko opiszemy produkty, których sprzedaliśmy najwięcej od początku 2022 roku. Aktualizacji tego zestawienia możecie spodziewać się pod koniec roku. Które produkty najczęściej znajdują się w koszykach klientów sklepu ironpack.pl? W jakie akcesoria i opakowania warto wyposażyć swój magazyn?
Kupujesz opakowania na własny użytek, a może zaopatrujesz się u nas w produkty do dalszej odprzedaży? Przyjrzyj się poniższemu zastawieniu - niezależnie od tego, do której z wymienionych grup należysz. Zainspiruj się i sprawdź, po jakie produkty najchętniej sięgają klienci sklepu ironpack.pl!
W Ironpack systematycznie poszerzamy ofertę ekologicznych opakowań. Nasz cel? Przejście na stronę zrównoważonego rozwoju, jako odpowiedź na kryzys klimatyczny. Ekologiczne opakowanie sprawia, że wyróżniasz się w oczach konsumenta. Według danych z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej, aż 71% Polaków kupujących w sieci deklaruje, że odnotowuje fakt czy przesyłka jaką otrzymują jest zapakowana w sposób ekologiczny. Inspiruj i pakuj odpowiedzialnie! Naszą misją jest uczynienie branży e-commerce siłą napędową pozytywnych zmian, oferując bezpieczne dla środowiska opakowania.
Etykiety termiczne dostępne są na rynku najczęściej w dwóch formach: na rolce lub w arkuszach. Wizualnie przypominają zwykłe kawałki papieru naklejane bezpośrednio na produkt lub opakowania zbiorcze. Jednak papier wykorzystywany do produkcji etykiet termicznych został wzbogacony w dodatkowe właściwości, dzięki którym reaguje na ciepło. Po umieszczeniu etykiet w drukarce termicznej z głowicą o wysokiej temperaturze, papier punktowo się zaczernia, tworząc możliwy do rozczytania tekst, symbole lub grafiki. Stosując etykiety termiczne, nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z zakupem barwników, tonerów lub tuszy. Niewielkie koszty związane z generowaniem etykiet i stosunkowo prosty proces wydruku to niewątpliwe zalety produktu.
Koperty foliowe kurierskie, znane również jako doklejki, przylgi kurierskie, kangurki, kieszenie foliowe lub docufix, to produkt wykonany z transparentnej folii LDPE. Jedna strona torebki foliowej w całości pokryta jest klejem oraz posiada kieszeń do umieszczenia dokumentu. Dzięki nim faktury, instrukcje obsługi, historie zamówień czy wykazów inwentaryzacyjnych pozostaną na swoim miejscu, przylegając ściśle do ścianki opakowania. Możesz przykleić je na zewnętrzną powierzchnię kartonów, pudełek, kopert lub foliopaków. Produkt najczęściej stosowany jest przez firmy kurierskie, spedycyjne i sklepy internetowe, do oznaczania przesyłek przypisanym do nich listem przewozowym. Materiał, z którego zostały wykonane przylgi jest cienki i przezroczysty, ale niezwykle wytrzymały na rozdarcia i negatywny wpływ warunków atmosferycznych, szczególnie jeśli chodzi o wilgoć. Umożliwia skanowanie kodów umieszczonych na dokumencie w środku samoprzylepnej kieszeni.
Z roku na rok Polski rynek e-commerce dynamicznie się rozrasta. Zwiększa się zarówno wartość produktów sprzedanych przez internet, jak i liczba nowo powstałych sklepów online. Koszty wysyłki produktów stanowią jeden z najbardziej znaczących wydatków dla firm, szczególnie tych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jeśli sprzedajesz produkty fizyczne, koszty wysyłki są nieuniknione. Mają duży wpływ na poziom zadowolenia klientów, a także w znacznym stopniu decydują o marżach zysku dla Twojej firmy. Klient oczekuje wysokiej jakości produktu w atrakcyjnej cenie. Konkurencyjne sklepy internetowe na każdym kroku kuszą darmową dostawą, której koszt ktoś przecież pokryć musi. Jak w tym wszystkim nie zwariować? Najlepiej zacząć od zoptymalizowania kosztów pakowania i wysyłki. Dziś skupimy się na tym pierwszym.
Malowanie, tapetowanie, wymiana podłóg, zmiana wystroju wnętrz – od czasu do czasu, mniejszy lub większy remont w miejscu zamieszkania jest koniecznością. Ryzykujemy przy tym zabrudzeniem, a nawet uszkodzeniem przypadkowych elementów w naszym lokum. Czy wiesz jak prawidłowo zabezpieczyć swoje przedmioty? W tym artykule znajdziesz kilka przydatnych rad.
18 marca obchodzimy Światowy Dzień Recyklingu. To międzynarodowy akcent, który ma przypomnieć, że każdy z nas decyduje o kondycji środowiska i ponosi odpowiedzialność za przyszłość planety. W firmie Ironpack zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest troska o środowisko naturalne.
Towarzyszy mi od małego, w dzieciństwie uwielbiałam wykradać „użyte, ale kiedyś jeszcze się przydadzą” koperty bąbelkowe z szuflady rozmaitości mojej mamy. Wyrywałam bąbelkowe wnętrze koperty i strzelałam bez opamiętania. Oczywiście zabawa kończyła się dopiero w momencie wystrzelania wszystkich bąbelków. Prawdopodobnie nigdy nie udało mi się ograniczyć do przekłucia kilku i odłożenia koperty na miejsce. Wynalezienie folii bąbelkowej nie tylko zapewniło mi rozrywkę we wczesnych latach życia, ale także zdołało odstresować wielu dorosłych i przy okazji zrewolucjonizowało transport towaru na całym świecie. Jej odkrycie było całkowicie przypadkowe, a pierwotne przeznaczenie znacznie różniło się od tego, które znamy dzisiaj.
Akrylowa, Hot-melt, Solvent a może Kraft? Która z nich jest najlepiej dopasowana do Twoich potrzeb?
Taśma pakowa, bo właśnie o niej mowa, to jeden z podstawowych i najpopularniejszych materiałów opakowaniowych. Dostępna w wielu kolorach przylegająca niemal do każdej powierzchni, trwała, wytrzymała, elastyczna i rozciągliwa. Po co cały artykuł poświęcony taśmie? Wydawać by się mogło, że przecież każdy wie, czym jest i do czego służy – przekonam Cię, że wybór odpowiedniej taśmy pakowej nie jest wcale aż tak oczywisty. Przyjrzyjmy się jej nieco bliżej!