Według danych statystycznych na początku zeszłego roku przez internet kupiliśmy około 40% wszystkich tekstyliów, odzieży i obuwia. Wielu konsumentów woli kupić nowy sweter, buty czy płaszcz w zaciszu własnego domu, wykonując zaledwie kilka kliknięć myszką. Wraz z rozwojem handlu elektronicznego wzrosło również zapotrzebowanie branży e-commerce na tanie, wydajne i trwałe sposoby pakowania sprzedawanych produktów. I chociaż odzież to z pozoru jeden z łatwiejszych artykułów do pakowania (ze względu na brak ostrych krawędzi i niskie ryzyko uszkodzenia podczas transportu), warto zadbać o odpowiednie zabezpieczenie zawartości przesyłki i zapewnić jej estetyczny wygląd. Zapoznaj się z naszymi wskazówkami dotyczącymi pakowania odzieży i zapewnij swoim klientom najlepsze wrażenia zakupowe.
Opakowanie to Twoja wizytówka!
Pierwszym bezpośrednim zetknięciem klienta e-commerce z Twoją marką będzie opakowanie, w którym umieścisz produkt na czas wysyłki. Przy wyborze opakowań do swojego sklepu internetowego, nie sugeruj się wyłącznie ceną. Pamiętaj, że w branży odzieżowej, estetyka jest jednym z głównych czynników mających wpływ na satysfakcję klienta. Zadbaj również o stopień zabezpieczenia zawartości przesyłki i jakość samego opakowania zewnętrznego. Niskiej jakości opakowanie, może wzbudzić obawy klienta o równie niską jakość zakupionego produktu. Pamiętaj, że wysyłane przez Twój e-sklep paczki są Twoją wizytówką.
Foliopaki czy kartony?
Na rynku przodują dwa rodzaje opakowań: foliowe torby kurierskie (tzw. foliopaki) i tradycyjne pudełka kartonowe. Dobór odpowiedniego rodzaju, a następnie rozmiaru opakowania to dwa kluczowe etapy w procesie pakowania odzieży. Gdy używasz pudełka, które jest zbyt duże w stosunku do produktu, przepłacasz na dodatkowych ilościach wypełniaczy i generujesz dodatkowe koszty związane, np. z większymi gabarytami Twoich przesyłek. Istnieje również większe ryzyko uszkodzenia produktu podczas transportu. Zbyt duża ilość pustych przestrzeni naraża zawartość przesyłki na ciągłe obicia i przesunięcia wewnątrz opakowania. Problem nieodpowiednio dobranych rozmiarów opakowań wyeliminujesz poprzez zakup foliopaków kurierskich.
Foliopaki są świetną alternatywą dla tradycyjnych pudełek kartonowych - są znacznie tańsze, lżejsze, wodoodporne i zajmują mniej miejsca podczas magazynowania. Dużo łatwiej jest też dopasować ich rozmiar pod wymiary konkretnego produktu. W ofercie sklepu ironpack.pl posiadamy aż trzynaście rozmiarów foliopaków. Z pewnością znajdziesz u nas rozmiar, którego potrzebujesz. Nie wiesz jakie foliopaki wybrać? Poniżej przedstawiamy krótką listę sugerowanych rozmiarów:
- biżuteria i akcesoria ➜ foliopaki B5
- spodnie lub koszulka ➜ foliopaki C4
- gruby sweter ➜ foliopaki GC
- duży płaszcz zimowy lub buty ➜ foliopaki 6XL
Masz pytania? Napisz do nas na sklep@ironpack.pl
Przejdź do foliopaków kurierskich ➜